sevilk bende nerdeyse 10.haftadan bu yana nefes alamiyorum burnumun ici sismis doktorumun dedigine gore dogumdan sonra gecermis 😂 vicks kullaniyorum, serum izotonik su enjeksiyonla burnumu yikiyorum, odamda buhar makinesi calistiriyorum bunlari dene baska kullanabilecegin pek bir sey yok cunku