Anneolacak Gunde uc yudum su anca icebildigim halde ne zaman lavaboya gitsem bol bol idrar yapiyorum. Ama ic camasirimda islaklik yok cok sukur. Bunun bebegin sivisiyla alakasi olabilir mi ?
mucizem_0809 Anneolacak aynı şey bendede var canım korkma normalmiş 3. Ay bittikten sonra rahatlarmışız ama son 3 ay yine aynı olucak
Anneolacak mucizem_0809 ilk gebeligimde de boyleydi dr gittigmde amniyon sivim cok azdi sonra kaybettim zaten
mucizem_0809 Anneolacak allah korusun inşallah şey devlet hastanelerinde test yapıyolarmış diye duymuştum hani o sıvı idrarmı yoksa amniyon mu diye bi yaptır istersen