6 hafta hastane yatısı sonrası 33+5 doğum..sorusu olanlar buyursunlar😌###
6 hafta hastanede yattım,hatta yatarken baya bi konulara dahil oldum,doğum yapalı 3 ayı gecti,anca yazabildim.şimdi sorusu olan varsa cevaplayabilirim..ben hastanede yatarken benim durumumda biri olsa da ona sorular sorsam diye ne kadar beklemiştim,araştırmıştım..şimdi cevaplama sırası bende..maşallahınızı hakedecek pozititif bi mevzu içerir efendim😉