umycnr94 Bazı doktorlar izin verse de bazıları vermiyormuş yaptıran varmı devam eden ben baya memnundum yarım kaldı ya 😔 çıkanları neyle aldınız artmasin diye soruyorum şimdiden teşekkürler
Plncnr-dnsn umycnr94 benimde 3. Seansımda kaldı çok güzel azalmıştı fakat şimdi eski haline döndü hormonlardan dolayı haklılarmış doğum ve 6 ay emzirme süreci bittikten sonra devam edicem
Laleozkan_09 umycnr94 lazerin bebeğe hiç bir zararı yokmuş. Önermemelerinin sebebi ise canınız yandığında ani hareket yaptığınızda kendinizi birden kasıp doğumun başlamasına sebep olma ihtimali varmış. Kadın doğum doktoru açıklamıştı bi sitede görmüştüm.
tubaaayazgiii Ben doktoruma sormadan kendim dondurdum lazer paketini şuan ağda ilr devam ediyorum nasipse bir yıl sonra devam edicem
umycnr94 Teşekkür ederim kızlar ben de yarın arayıp donduruyum doğum sonrası devam ederiz artık napalim 😊