Merhaba kızlar 31 haftalık gebeyim, evde arada nabzımı kontrol ediyorum ve otururken bile baktığımda 90 larda çıkıyor. En ufak bir yürümede vs. 110-120 leri görebiliyorum. Nabzın normalden yüksek olmasının normal olduğunu biliyorum ama dinlenme durumunda bile 90 larda olması normal mi sizce? sizin nasıl ?