Fatma-dmr Merhabalar internette bir şeyler okudum hap kullananlar greyfurt tuketmemeli diye ben de alıp sıkıp içiyorum herhangi bir zararı var mı acaba bilenler var mi
Papatyaa_01 Fatma-dmr bende okudum aynısını ama ben dilimleyip üstüne tuz atıp yiyorum tabak da kalan az bi suyunuda içiyorum inşallah zararı olmaz. Gerçi normal ilaç değil vitamin kullanıyorumda ikisini pek denk getirmemeye çalışıyorum hap içeceksem greyfurtu yemiyorum
DerininAnnesi35 Fatma-dmr greyfurt, adaçayı, hurma ve nar bende yasaklılar listesindeydi. O yüzden yemedim. Nar çok istediğimde de, haftanın 2 günü çeyrek olacak şekilde yiyebilirsin demişti doktorum. Onun dışında hiç birini yemedim.
Fatma-dmr Papatyaa_01 ben de öğlen içiyorum ilacı greyfurt da bu saatlerde sıkıp içiyorum arada zaman farkı oluyor onun dışında greyfurtun hamilelikte kötü bir zararı yoktur değil mi ananas falan gibi
Papatyaa_01 Fatma-dmr yoktur ya olsa olurdu heralde bu zamana kadar greyfurt çıktığından beri yiyorum valla ha yemişiz ha suyunu içmişiz aynı şeyler. yemeye içmeye devam :)
Fatma-dmr DerininAnnesi35 ben de biraz diğer meyveler ile karıştırıp sıkıp içtim sonradan içim rahat etmedi yarıda bıraktım içmeyi
DerininAnnesi35 bademli_puding valla yasak deyince Bi şey sormadım ben de hiç. Ama hamileliğimin ilk zamanlardı. Düşüşe sebep olmaması için muhtemelen. Hurmayı da doğuma yakın yiyin diyorlar genelde. Demekki genel olarak açılmayı kolaylaştıran şeyler ki o yüzden doğuma yakın zamana kadar yasak hepsi
bademli_puding DerininAnnesi35 Gebelikte nar yasak değil canım ben hergün yiyorum neredeyse hamileliğimin başından beri aşermiştim halada çok seviyorum bu videoyu izlemeni öneririm hurma greyfurt bunlarıda yiyebilirsin ama azar azar ☺️
DerininAnnesi35 bademli_puding videoyu izledim gayet güzel anlatmış ama bu ve benzeri konularda hekimler de bölünüyor maalesef. Ben de takibinde olduğum doktorun dediklerine uymak durumundayım. Dediğim gibi canım çekerse tadına zaten bakarım. Ama onun dışında doktorum ne derse dinlerim 😊 teşekkür ederim 🥰