Adetim 2 gün gecikmisti
test yaptım bu şekilde çıktı sağlık ocağında kan verdim sonuçlar çıkmadan kanama oldu bende hastaneye gittim tekrar kan verdim.ama kanda çıkmadı sağlık ocağında kanda 0,2 iken aynı gün öğlen verdiğim kanda 2,30 çıktı doktor hamilelik yok dedi ama ben dayanamadım bı test daha yaptım ondada
bu şekilde çıktı ama adet oluyorum ben ilk kizimdada hamileyken adet olmuştum bişey anlamadım ben varmı yokmu