Aysegizemdilek Doktorum bana haftaya bakalım dedi canım 38 haftalık oluyorum genelde 38 haftalıkken bakıyorlar
Mavi25 Gmzgvn bende 32+4 üm merak ediyorum bende ama korkum da var acaba nasıl diye ilk gebeliğim olduğu için
beyzakls Gmzgvn benim çatı muayenem 38. Haftamda yapıldı. Kendinizi kasarsanız eğer acı hissedersiniz. Bu yüzden rahat olmalısınız benim canım hiç acımadı korkulacak bir şey yok sadece rahat olmanız yeterli zaten 15 sn fln süren bir işlem