H_a03 18 haftalık olduk şükür fakat yemek yesem de yemesem de sanki dünyaları yemişim gbi şişiyorum gerilip kalıyorum böyle olan var mi pazartesi ye kadar bu şekilde devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum patlıcam diye korkuyorum
tugcee0 H_a03 bende aynı şekildeydim canım doktor bebek büyüyor karın genişliyor normal dedi muhtemelen size de aynısını söyleyecektir
Sevval0 H_a03 bende 18+3 ve aynı ama doymuşluk değil şişlik ve gaz var 😂 oturduğum yattigim yerden kalkmakta şuan zorlanmaya başladim diyebilirim . Bu arada bebeği hissetmeye başladiniz mi
H_a03 tugcee0 sizin kaç haftalık oldu benim ikinci ilkinde başıma hiç böyle bişey gelmedi yemek yemesem bile çok şişim
H_a03 Sevval0 gaz olsa anlarım sanırım gaz gbi gelmiyor bana garip bi şekilde şişkin hissediyorum bazen kasıklarıma doğru minik seyirmeler olmaya başladı eğer bebek hareketleri ise 😊