ikbalk bence çok gerekli cnku ye kdogan birbebegin daha mide kapağı gelişmediği için dümdüz yattiginda midesi tekrar ağzına gelio emdiginde. Ama reflü yatağı hafif meyilli olduğu icin sıfır kusma yani ben oğlumda hiç yaşamadım hiç kusmasıdi aklımda kalmio bebek uyuyunca kusarda bogulurmu şöleni olur bolemi olur ilk anne olduğunda cnku gece kalkıp nefes aliou die beklemiş bı insanım