O1-akcay Merhaba arkadaşlar 3. 3.hamileliğim ve 21 artı sifirim detayli ultrasonda bebegimin beyninde kist var dediler amniyon sıvısını aldırmak da bebeğin düşmesine neden oluyormuş böyle birseyle karşılaşan var mı ne yapmam lazım