Neseyakut Ipek_2017 oğlumun dediğini yapardım. Ömürleri boyunca hep ilk tanıştıkları kişilere anlatacakları bir anı bu.
Ipek_2017 Yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim 😘. Abimizin dediği olucak gibi artık. Canları sağ , ömürleri uzun ve hayırlı sağlıklı olsun.. bütün evlatlarımızın inşallah. 💓💙
karansmomm Yaaa daha öncede formda gezerken rastlamıştım size. oğlunuzun bu şekilde anlatışı çok hoş 😇Bence güneş ismi çok güzel ☀️
CmreKsidar Ipek_2017 ya çok tatlı oğlunuz ısırasım geldi 🌸 ben eşimi 2. İsme ikna edemedim yoksa biri Güneş olacaktı ama 2. Kız olursa kesinlikle Güneş istiyorum bence çok hoş bir isim. Zaten artık her isimden aşırı var be farkeder ki☺️
Betulnnmz Ipek_2017 benimde ikinci gebeliğim kız olsaydı güneş ismini düşünmüştük bizde oğlumuz olacak nasipse kızım daha cinsiyeti bilmediğimiz zamanlar bile kardeşimin adı efe olacak diyordu 3 yasında kendisi ve annemlere vs yakınlarımıza da bu şekilde hevesli hevesli söyledi şimdi onlarda efe diyor bende başka isimleri beğeniyorum 2 isim de koymak istemiyorum daha karar vermedim ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
Ipek_2017 Betulnnmz evett insan çocuğunu kırmak da istemiyo. Ama faklı isimler de beğeniyo . Bizde de durumlar aynı şuan Herkes Güneş diyo doğmamış bebeğe . Bu durumu kaynanasından görümcesinden yaşayanı duymuştum da . Kendi çocuğun isme karar verince bişey gelmiyomuş elden😀🥰