Cansu_42 çatın müsaitse kiloluda doğurabilirsin. Normalde 4.500 kiloya kadar normal doğum yapılıyor dünyada. Mesela benim bebito da 3.850idi en son. Doktorum çatın çok müsait iri bebek doğurabilirsin dedi. Bende çekindim ama eskileri düşününce neden olmasın diyorum.
Annem beni 4200 doğurmuş, arkadaşım 4.500 doğmuş, kuzenim 5000 kilo doğmuş. Hepsi normal doğum ki o zaman teknolojide bu kadar gelişmiş değil yani… Hepimizde şükür sağlıklıyız kimseninde omzu vs takılmamış ya da annelerimizin rahmi idrar kesesi sarkmamış. Tamam mutlaka olumsuz gidenleri vardır ama onların doktorları daha cesurdu sanırım…