Linameyra 32+3 haftadayım yalancı sancılarım başladı galiba. Her an doğuracam korkusu yaşıyorum. Sizin ne gibi belirtileriniz ve korkularınız var ?
Silaaa_2 Linameyra 29+6yım şuandan itibaren başladı sancılarım sanırım ama erken doğum riskim yok bebis sağlıklı sadece çok yoruluyorum hep uykum geliyor ağırlastim çok size de oluyor mu ?
deryaumay20 Haftaya girerken ben düşünmemeye çalış illa ki doğacak de içinden hepimizin Allah yardımcısı olsun:)
Mertinannesi0690 deryaumay20 tamda şuan aklımdan geçen uykularımı kaçıran durum hir an önce sağ salim kurtulalim🙏
Linameyra deryaumay20 düşünmemeye çalıştıkça kendimi yine düşünürken buluyorum 😂 her gün kendimi o masaya yatırıp yatırıp kaldırıyorum çok değişik
Linameyra Mertinannesi0690 umarım düşündüğümüz kadar korkutucu geçmez bir an önce hayırlısıyla kavuşuruz
Aliparsannesi Sadece bir an önce doğsun diye bekliyorum. O anları hiç düşünmüyorum çünkü ne yaşayacağımı tahmin edemiyorum ki düşünürsem kendimi korkutmaktan başka birşey yapmış olmam. Bebişinin minik ellerini ayaklarını düşün 🥰
Linameyra FatmaAselinAnnesi_60 kramp şeklinde ağrılar giriyor arada yokluyor ama uzun sürmüyor geçiyor hemen.
Yagmurcmn Kızlar 34+4 üm aşırı mide bulantım oluyo geceleri uyku kalmadı kalça ağrısı sırt ağrısı normalmi ya hiç midem bulanmazdı
Linameyra Yagmurcmn içebiliyorsan süt iç yatmadan baya rahat ettiriyor. Diğerleri bende de oluyor her döndüğümde ağrıyla uyanıyorum
Umran3428 Linameyra 38+1 olduk hem çok korkuyorum hergün bu korkuyu çekmektense bi an önce doğsun bitsin istiyorum hemde yalancı sancı her vurduğunda özellikle geceleri elim ayağım titriyor inşallah hepimiz kolaylıkla doğumumuzu gerçekleştirip kucağımıza alırız yavrularımızı.
Linameyra Umran3428 sen tam o heyecanlı bekleyişe girmişsin inşallah bi avazda kurtulursun. Bende bazen sancıyla uyanınca kendimi bi kontrol ediyorum suyum gelirse uykuda haberim olmazsa diye 😂😂 tecrübesizlik çok kötü bir şey 🙈🤣🤣
Umran3428 Linameyra inanın tecrübeyle hiç alakası yok 10 çocuk doğursanız da hiçbirinin hamilelik süreci diğerleri ile aynı olmuyor 34 yaşımdayım 16 yaşında bi kızım 14 yaşında bir oğlum var ikisinin de hamileliği doğuma gidişim çok farklıydı bu çok çok daha farklı 14 yıl geçince ben bile acemileştim yani 😁
Songul_33 Benimde sancılarım var zorluyor bazen mide yanmalarından geceleri uykum kaçtı. 33. Haftadayım sürekli az kaldı sabret diyorum kendime bugün doktor kontrolü var bana dua edin doktor gün verecek artık heyecandan da ölecem. 😁😁😁