Rab263636 Arkadaslar hamile olduğumu ogrendim doktora gittim kan tahlili yaptirdim beta hcg 380lerrde bisey cikti doktor çokkk küçük hamilesinz diyemem kesin dedi 1 hafta sonra yine cagrdi birde o zaman yapalim dedi eger deger yukselmeZse dis gebelik olabilir dedi aklima takildi COK İSTİYORUM RABBİMİN İZNİYLE❤️ 3 yildir bekliyoruz yardim edermisinz gec dollenme olabilirmi dua ederseniz sevinirim😘💐😊
Arjin Rab263636 hamilesin büyük ihtimal değer gayet yüksek çıkmış dikkat et bekle sıkma canını ben adet günü yaptım 80 çıktı şimdi 15 haftalık hamileyim
Elfsglm Rab263636 canım günün geçti mi ? Bir de benim ilk beta değerim 36ydı sonra 64 çıktı sonra 107 çıktı. Şuan çok şükür 12 haftalık olduk 😂 Betan 380se hamilesin hayırlı olsun 😍😍
IlaydaOrhanKopuz Rab263636 ya doktorların genel tepkisi adet döngünüzün geçmesini bekliyorlar kimyasal ya da dış gebelik olanilir diye.benim adetim 2 gün gecikmişti değerim 50 di.önemli olan 2 gün de bir iki katına çıkması
Rab263636 Elfsglm gunum geçti 36gun oldu son adet tarihimden teşekkür ederim ❤️❤️😘 ins sağlıkla kucagniza alirsiniz sizde
Rab263636 IlaydaOrhanKopuz size oyle bi tepki verdimi doktor dusuk cikinca degerleriniz. Yani normalde kesin hamile olmak icin 1000 üzerinde olmasi gerekiyormuş
ATC Rab263636 kız senin iyi gene benim 35 çıkmıştı ve geç döllenme değildi şimdi 24 haftalığız oğlumla 😊
Arjin Rab263636 hamilesin Allah’ın izniyle değer baya yüksek keseyi gördüğünde rahatlarsın cnm.allah gönlümüzden geçeni hakkımızda hayırlı kılsın
BuseBasderici Rab263636 iki gün sonra tekrar kan tahlili yaptırın. Eğer 380 i katlamışsa sağlıklı gebeliktir