Arzum_aktn0 yok hayır canım vermiyor ben devlette gidiyorum bizde sistem şu şekilde 12. Haftaya gelince gebe izlem bölümü var oraya kayıt açıyorsun onlar sana bı kağıt veriyor tansiyon kilo.odem bebek hareketleri varmı yazan bı kağıt her muayene öncesi oraya gidiyorsun onlar dolduruyor 35. Haftada. Sonra da bu muayene ek nst çekiliyor zaten haftayı soruyor nst çekilince nst kağıdı veriyor uzun bişe onu doktora veriyorsun