kubrayilmaz35 Geçen hafta enfeksiyon cıkmıştı Monurol saşe içecek verdi sadece doktor 1 bardak onu içtim ama sanırım geçmedi az önce idrarımdan sonra peçetede minicik cok kücük kan gördüm sanırım tekrar gidicem geçmemiş..Sizde de olmuş muydu?