Kızlar selam. 39+2 haftalığız. Depremden dolayı 2 hafta memlekette doktora gittim. 37de çatı muayenesi yaptı ve sen çok güzel normal doğurursun dedi. Kanala yerleşmiş mi dedim çanağa oturmuş dedi anlamadım. Yaklaşık 5.5 aydır hamile yogası yapıyorum. 37. Haftaya kadar işime devam ettim sürekli hareket halindeyim. Kendi doktorum daha çatı muayenesi yapmadı galiba yapmayacak da. Bugün ilk kez bel ağrım oldu sancı geldi biraz sürdü bidaha olmadı. Bebiş 39. Haftada 3400 gramdı. Kendi doktorum da biraz rahat. Epiduralli Normal doğum istiyorum bir yandan gelesi yok gibi çok da büyüsün istemiyorum. Hurma yiyorum, cinsellik var, bebeği kanala yönlendirme hareketleri yapıyorum. Pazartesi günü randevumuz var eşim çok sabırsız sezeryan düşünelim mi diyor. Kararsız kaldım gelir mi bu oğlan 🫠🤷♀️