Tubiskov 3. De bahlaticaktim eşim müsade etmedi doktorda yaşimin erken olduğunu söyledi şimdi 4. Ye hamileyim.kesin baglaticam. Aklınızda bulunsun bağlayıp yakınca kesin olmuyormuş. Ama bağlayınca boşluk fln kalıyormuş o zman ihtimal varmış ki etrafımda duydum bağlayıp hamile kalani. İns Rabbim isteyene versin bundan sonra. Ben de baglaticam yani