Pnr60 Evet o zor nefes almak bende de var yemek yerken dahada zorlanıyorum 😩 ama bebişle ilgili şükür sıkıntı olmadı hiç tamamen bana sıkıntı 🥹
Songul_33 Bende zor nefes alıyorum hatta mide yapmasıyla birleşti mi tıkıyor o derecedeyim yaa. 33. Haftadayız kızımla zorlanıyorum uyuyamıyorum bile.🥲🥲
cansubuluttt 33 haftalıgım Bende aynı durumdayım. Nefes birikiyor resmen içimde zorlanmalar basladı. Mide yanmasını ve sırt agrısından bahsetmıyorum bile 🥹