06Seyma-06 Kızlar 25+3 günlük hamileyim 1 haftadır alt kasık bölgemde özellikle bağdaş kurup oturduğum zaman pıt pıt bildiğiniz nabız atıyor başına gelen var mı aceba normal bir durum mu? Sanki açılma yaşıyor gibiyim acayip bir durum
Sevilayms 06Seyma-06 Canım yasamadım da serklajlıyım bu oturma seklıyle alakalı olabılır mi acaba, doktorum bagdaş kurarak oturma ayaklarının uzerıne oturma demıstı
Mavi25 06Seyma-06 benim de oluyor alt kısımlarda nabız atımı gibi ben şuan 32+4 üm bunjn hıçkırık olduğunu düşünüyorum ben😃
06Seyma-06 Sevilayms aaa olabilir canım bebeğini sağlıkla kucağına almanı diliyorum. Evet sadece o şekilde atıyor pıt pıt diye demekki öyle oturmamak lazım
Sevilayms 06Seyma-06 Aminn hepimiz insallah 🌸 Bu oturma kalkma yatma pozisyonları hep deneme yanılma oluyo 😂🤷🏼♀️
Mhtpkts @06Seyma-06 bence oturmakla alakalı olduğunu düşünmüyorum benimde aynı şekilde oluyor ama nedenini bilmiyorum bende 29 +3 bende
06Seyma-06 Mavi25 aaa cidden mi :) oy çok tatlı ya o zaman aşağı aşağı nabız gibi atınca bende dedim alt tarafım mı açılıyor çıt çıt diye oluyor :D
Mavi25 06Seyma-06 evet kesinlikle hıçkırık biraz araştırma da yaptım öyleymiş benim ki 27 haftada falan öyle olmaya başladı sanırım öyle hatırlıyorum