35-altinkalp Kızlar acil. 37+4 belimin solundan sancı giriyo bu doğum sancısı mı ne yapmam lazım bilemedim yaşayan var mı
aygt 35-altinkalp onu bilemem endişelendirmekte istemem ama tüm gece belim ağrımıştı sabahına suyum geldi. Sağlıcakla kucaklayın inşallah ❤️
35-altinkalp aygt inşallah 🤲🏻 Doktorum nst ye girmemi söyledi şimdi hastaneden geldim. 1 cm açıklık varmış