bebekananas Kızıma Helin arin ismini düşündük eşimle o Helin ismini istiyordu bende arin ismini düşündüm ama çevremdeki insanlar söylemin zor olduğunu birbirine uyumlu olmadığını söyledi ama bana kolay geliyor siz ne düşünüyorsunuz
tugcee0 bebekananas bence tek başına Helin güzel bi isim ikisi söylemesi zor oluyor zaten zamanla iki isim söylemiyorlar okulda falan yeğenlerim hep iki isim onlardan biliyorum
Pembesarelle2 bebekananas Arin tek olarak söylenmesi kolay fakat banada Helin Arin olarak çoğu kişinin söylemekte zorlanacağını düşünüyorum Lin ve Rin ağır basıyor
Tiiffany bebekananas Sürekli söyleyince bi zaman sonra insanın ağzıda kulagıda gönlüde alısıyor😂 Siz alıstıysanız sevdiyseniz no problem
bebekananas Tiiffany ben Helin demiyorum arin diyorum bana çok kolay geliyor eşimde Helin ismini çok istiyordu o da Helin diyor karnımda kızımızı severken 😂