Emine122 Kizlar 39 gunce sezaryan oldum korse kullandm karnim indi ama eski haline donmedi sizlerin ne durumda kac kilo verdiniz
Smyy Emine122 2.5 ay önce doğum yaptım , dikişlerim acıdığı için korse takamadım, göbeğim bayağı var, 13 kilo almıştım, doğumdan 2 hafta sonra hepsini vermiştim
Chan Doğum yapmadım ama etrafımdan gördüğüm şekliyle bence kendinize toparlanmak için bir altı ay verin derim. Ne de olsa bu vücut kısa sürede genişlemedi. Toparlanması da bir o kadar vakit alır, eğer önlemini alırsanız diye düşünüyorum.
Chan Emine122 Şimdi emzirmekten vermezseniz bile o ufaklık ayaklanınca koşturmadan nasıl verdiğinizi anlamayacaksınız :)