DuyguSarah Merhabalar. Sabah boğaz ağrısıyla uyandım ve hala geçmedi. Başka da hiç bir şikayetim yok. Geçmeyen bir boğaz ağrısı ve acısı. İlaç kullanmaya da tereddüt ediyor insan. Aynı durumu yaşayan ilaç kullananlar var mı acaba ?
Hilal2901 DuyguSarah ilaç kullanımı ysak gebelikte. Doktor bana c vitamini bol meyve tüket dedi. Ateşin vs çıkarsa acile git serum takarlar dedi🤣 böyle böyle idare edicez artık