Edakgndzzz Adete 12 gün var bugün kan testi verdim 1.20 çıktı. Negatif çıktı. Erken mi verdim kızlar yükselir mi ilerleyen günlerde. Yoksa kesin negatif midir ?
Esoo06 Edakgndzzz daha ovulasyon dönemin yeni bitmiştir şuan çok çok erken düşünüp üzme kendini adetten 1 2 gün önce gebelik testi yaparsın. İnşallah bu ay olur hayirliysa
Edakgndzzz Hilal2901 ben başka bişey için gitmiştim doktor kan istedi. Dedim betaya da bakar mısınız öyle baktılar ☺️ hazır koluma iğne giriyor ona da bakılsın dedim. Ama sonuç negatif