Kuzeymiraa belirtti ile cinsiyetin bağlantısı olduğunu düşünmüyorum ama senin için siralayabilirim, kızım da hamileyken hiç kusma mide bulantısı yaşamadım(oğlanda da yaşamadım) tatlıdan tiskindim, hep ekşi yedim(oğlanda kıtlıktan çıkmış gibi herşeyi yiyorum, normalde sevmediğim şeyleri bile), karnım çok geç çıktı, birde göbeğim yayık duruyordu(oğlan da hemen çıktı ve top gibi öne gidiyor), pek kilo almadım, burun dışında ödemim yoktu.