Damlasupilcioglu Sevgili güzel anneler, bebişiniz için şu ana kadar neler aldınız, ne zaman alışverişe başladınız ? 🌸
Maide4427 Damlasupilcioglu <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/11/uSTzM.jpg” alt=“uSTzM.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/11/uS78E.jpg” alt=“uS78E.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/03/11/uSVpz.jpg” alt=“uSVpz.jpg” border=“0”>
Stella55 9+5 im, öğrendiğimden beri sadece emzik, birkaç zıbın ve tulum aldım sadece, ha bir de ağız mendili. Hepsini unisex renkler seçmeye çalıştım öyle çiçekli böcekli almadım :) büyük parçaları 6 ay sonrasına bırakacağım
Deletedmom_69 Her şeyi tamamlandı sanırım şampuan vs haricinde işte 😅 Benim 3. Gebeliğim o sebeple büyük eşyalarımız zaten vardı birkaç takım kıyafet almıştım sonrasını da görümcem verdi EBEBEK indirimlerinden kişisel eşyalarını aldım indirimlerde emzik biberon vs eksiklerimiz var ama öyle aman aman birşey kalmadı şükür ☺️
Poyrazin_annesi Kardeşinn kuculenlerını gycek 😂 cnku daha gecen sene dogum yaptım ve bu senede dogum yapcm😂
Damlasupilcioglu Poyrazin_annesi yaaaa 😂 en güzeli valla. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🥰