Ogretmen 4+4 hamileyim perşembe günü doktora gittim alttan muayene etti keseyi göremedik daha erken dedi. lekelenmişim. Ama arkasından şimdi beyaz akıntı geldi Napmam lazım beklesem mi düşüyo mu acaba 😔
Ogretmen Yenibirii doktor pembe leke gelebilir korkma demişti. Ama dün değil de bugün akşam gelince tedirdin oldum yine de gideyim mi