Merhabalar 33+4 günlük gebeyim ve bebegim 1900 gr boyuda 40 cm doktorum 10 gün kadar geriden geldigini söylüyor ve tansiyon takibi yapiyoruz( son 1 haftadir yüksek ) ilk bebegim de cok kilolu doğmadi(2900) ama bu ondan da zayif.Çok sükür başka problemimiz yok ama annelik hassasiyeti bebegime yetemedigimi düşünüyorum tavsiyelerinize ihtiyacim var