[silindi] Selam hamişler🌸🌸🌸 Hastane çıkışlarına bakıyorum 10lu set bin küsür 800 tl 700 tl ya minicik bi bez parçası ben mi fiyatları unuttum hep mi böyleydi çok çok yüksek geldi şuan bana siz neler aldınız kaç tane tulum takım almak lazım
minnakkurabiyelerim Ben henüz almadım ama minicity den alcam ankarada magazalari da var uygulaması da [silindi]
Mericylmz [silindi] hiç gerek yok 10 setlere paranıza yazık 5li hastane çıkışı alın ayrı battaniye kundak zaten alırsınız
sade-Liyaa [silindi] Ben iki tane beşli hastane çıkışı aldım sadece onlu çok gereksiz geliyor bana ve oturduğunuz yerde bebe giyim varsa oralarda çok daha uygun oluyor ben ikisini 120₺ almıştım 🤭
Zehradgdrn minnakkurabiyelerim ben minicityden aldım çoğu şeyi gayet güzel geldi kaç kere giyiliyorki zaten fazla para vermeye gerek yok bencede
karansmomm 10’lu çok gereksiz bence canım içerisinde gereksiz parçalar var. 4 lü 5 li alabilirsin. Mesela ben tulum,şapka,eldiven,battaniye isme özel yaptırıyorum. Ayretten zıbın alır üstüne eklerim
[silindi] karansmomm nerde yaptırıyorsun canım hangi site bende minik kaneviçeli beğendim 😊 foto yüklemeyi bilsem atardım buraya bayıldım
minnakkurabiyelerim [silindi] daha önce arkadaşlarımın bebeklerine almstm kaliteli ürünleri büyük magazalari var ankarada Ebebek gibi. Su an ankarada olmadıgm için uygulamadan alacagm
[silindi] Azra41 kızlar yazınca anladım ki hala öyleymiş fiyatlar aslında ben tuzlu yerlere bakmışım 🙈
[silindi] sade-Liyaa ay çok iyi bulmuşsunuz inş bende uygun bulurum nete bakmayacam artık bu arada hayırlı olsun eminim çok yakışacaktır bebişe
Yagmurrr98 [silindi] Gerçekten hastane çıkışı çok gereksiz 10 gün 20 gün sonra olmuyor zaten 5 li al yeter
[silindi] Yagmurrr98 hiç onlu almayım o zaman çok süslü olunca insan dayanamıyor ama düşününce gereksiz kaç tane aldınız siz
[silindi] karansmomm çok güzeller fiyatı nasıl canım hayırlı olsun şimdiden adı ne olacak 🙈hala kız ismi bulamadım da 😊
[silindi] sade-Liyaa çok teşekkür ederim canım benim o olmasaydı bu enkazın felaketin ortasında yüzümü ne güldürür dü bilmiyorum bebek eşyalarına bakmak o kadar rahatlatıyor ki umut doluyor içim
sade-Liyaa [silindi] Hep olsun o umudun güzel düşün mesela dünyaya bir melek getireceksin ve onunla tanışacaksın tüm ülkemize geçmiş olsun zor günler yaşadık yaşamaya da devam ediyoruz tabi minik mucizeler umut olsun hepimize 🤲🏻🤍