Bende de ilk aylarda başladı ama çok fena bir yanma. 26+4 teyim şu an. Sadece iki , üç haftalığına biraz hafiflemişti sonra tekrar aynı şekilde yoğunlaştı. Doktor olur normal dedi geçti🤦🏻♀️ Su içsem bile boğazımdan takılarak , yanmayı artırarak geçiyor gibiydi. Tek çözüm süt içmek oldu. Her seferinde tamamen geçirmiş olmuyor ama en azından ciddi anlamda hafifletiyor.