Merhaba kızlar. Medicalparkta doğum paketi yaptırdım. Bu hastanede daha önce doğum yapan var mı? Doğum sonrası ekstra ücret çıkıyor mu? Şikayet varda baya şikayet gördüm. Özellikle küvoz ve ek gece fiyatlandırılması çok yüksek diyorlar. Bi fikri olan var mı?