Ben özel hastaneden aldım, normal izin hakkım var aslında ama rahim ağzı uzunluğu kritik seviyedeymis, sürekli yatman gerekiyor dedi dr. Parça parça gelip izin almak beni yorar deyince o zaman heyet vereyim 30 gün dedi. Ama benim riskli gebelik. Hem tüpbebek hem de ikiz. 25. Haftadayiz, doğum iznime daha var, sanırım bi 30 günlük daha almam gerekiyor