Kızlar sonunda o gün geldi bugün kontrolde açılmam olmamış tekrar muayene etti sancımın başlaması için biraz ittirdi doktorum anında sancım başladı pazartesi kendi sancım olmazsa açılmam vs suni sancıyla doğumu başlatacak nst de 180 diğeri 95 i sancı gördük anlamıyorum ama sancın başlamış hafta sonu bile gelirsin dedi doktorum az önce lavaboya gittiğimde kahverengi leke gelmiş nışan mı anlamadım dediğim herkes nışan dedi sancılarım artık oluyor belim kopuyor inşallah suniye gerek olmaz hafta sonu gelmezse pazartesi 7.30 da yatışım yapılacak ☺️