lmariel
Enfeksiyon veya mantardır herkeste belirtileri farklılık gösterebiliyor kimisinde yanma vs olmuyor kimisinde oluyor ben 1 yıl çektim enfeksiyonu.
Yinede gidip idrar ve kültür tahlili verebilirsin.
Tabi hemşire hanım daha iyi bilir görünce yazmak istedim geçmiş olsun