Merhaba arkadaşlar 💐 32. Haftamda çalışabileceğime dair doktorum rapor verdi. Rapor 7 Şubat tarihinde 32. Haftamda başladı ve 37. Haftamda çalışamaz raporu alıcam mecburi olarak ama o sürece kadar full çalıştım. İş yerim 7 Şubat tarihine kadar olan kısmı yatırdı geri kalan kısmı sgk mı yatıracak yoksa işyerimin mi yatırması gerekiyor anlamadım. Sgkyı aradım onlar da istirahat raporu değilse biz yatırmıyoruz gibi bir şey dediler tam anlayamadım. Bilenler varsa cevaplarsanız çok sevinirim 💐💐💐☺️