Deletedmom15257 belli ki kanaması gelen arkadaşta panik yapmış, sen de erken doğu yaptığın için böyle postlar görünce kızıp hastaneye yönlendirmen normal. Aslında aynı şeye panik olmuşsunuz, kalp kırmayın hepimizin bebişleri iyi olsun inşallah 😊
@Pnrbtr neymiş kanamanın sebebi? Siz hastaneye gittiğinizi belirtmediğiniz için tepkilerin gelmesi olağan bir durum olmuş. Umarım bebiş iyidir ☺️