Herkese iyi akşamlar yaklaşık 1 aydır rahimde kanama alanı vardı dün doktora gittiğimde birazdaha çoğaldığını söyledi kanamayı gösterdiği yere ultrason cihazını bastırarak baktı sonra eve geldik yarım saat sonra kanama başladı hemen geri doktora gittik vajinal muayene yaptı rahmin ağzında açıklık yok dedi bir gece kaldık bugün eve çıktım çok şükür kanama durdu hafif pembe şeklinde lavaboda bazen geliyor sadece sizce doktorun bastırmasıyla kanama başlar mi çok kafam karıştı bı sormak istedim buraya bu arada bebeğim tüp bebek