Selam kizlar 3 hafta sonra dogumum var ve hep sürekli dogumdan sonrasini düsünüyorum.
Aceba bakabilirmiyim sürekli cocuk bana bagli olcak zorlancakmiyim eski rahat halimi özliyecekmiyim cünkü cok rahat bir insanim keyfime cok düskünüm😣 yaklasik 3seneden beri evliyiz esimle de cok mutluyuz cok aynlayisli, ben hic cocuk istemedim ama oldu. Cok düsüncelerdeyim bazen cok agliyorum ne yapabilirim bu durumda nolur yardim edin😔❤️