Hazalaskin normal bir insan sağlığına zararlı olduğunu evet biliyoruz. Hamilelik insanı sorumlu hale getiren duygusal bir süreç ve yendiği zaman bu süreçte ne ile karşılaşırım ayriyetten bir sorun olur mu diye diğer hamile arkadaşlarıma sormak istedim. Ayrıca psikolojik açıdan da rahatlamak için.
Siz de buna sadece benim soruma karşılık olarak cevap verebilirsiniz. Aksi halde gülünecek veya soruyu anlamsız bulduğunuzu yazacak vaktinizi burada harcamayın lütfen. Anlamlı sorular üzerine yoğunlaşırsanız ben de sevinirim.