Merhaba kızlar 32 haftalık gebeyim tansiyonum 12lerde 13lerde hep doktora gittim ordada 160/100 çıkınca doktorum idrar testi istedi idrarımda şükür protein yoktu ama ödemimde olduğu için hipertansiyon ilacı başladı alfamet diye bi ilaç gebelik zehirlenmesinden korkuyorum bu durumu yaşayan varmı