@Benma heçenlerde sen sormuştun burdaki detaylıyı bungün gittik ama almadılar eltimi riskli değilmiş detaylı yapılmıyormuş bi de riskli olduğunu kanıtlaman lazım öyle alıyorlar benim randevum salı günü ikiz gebelik riskli gebelik sayıldığı için mecbur alırlar eltiminde riskliydi bir düşüğü vardı kanaması çok oldu ama bunlar yetmezmiş bebekte bi sorun olunca bakıyorlarmış öyle çokda hastası yoktu ama almadılar aydın öcal mı neydi doktoru benim ramdevum filiz diye bi dr a kapıda bekliyenlerin hepsi filiz hanımı övüyordu onu da salı günü tecrübe edicem ☺️