Merhaba😊 Ben de 26+4 günlük hamileyim. Bende de aynı durum var. Kasık, bel ağrıları ve gece sağa ya da sola yatamayıp uyanma durumları sıkça oluyor. Geçen hafta iki gün boyunca bebeğimin hareketlerinde belirgin bir azalma oldu, özellikle geceleri çok hareketli olmasına rağmen gece de çok durgundu, normale göre çok az hareketliydi. Ben de çok tedirgin oldum. İnternette normal yazsa da içim rahat etmedi. Doktora gittim kalp atışlarını dinletti, herşey normal dedi. Olağan bir durummuş anlaşılan. Bir de ben o günlerde biraz rahatsızım grip gibiydim sanırım bebeğim de o yüzden durgundu diye düşünüyorum ama 🤷🏻♀️