ckarabacak _Melikee_ benimde aynı 5 gün kaldı yaptım bugün çıkmadı erken gebelik testinde bence acele etme birkaç gün daha bekle öyle yap ben boşuna yapmş oldm
_Melikee_ bsraa16 kasık ağrım cok fazla bilmiyorum olabilir gibi ama kan degil de diğer testten yapsam belli olur mu acaba
Silahimigetiraysel _Melikee_ adete 6 gün varken yapılan bi erken gebelik testi var canım. Ben hamileliğimi o şekilde öğrenmiştim adetten 5 gün önce
Elifeski22 5 gün kala değil de adet 5 gün gecikince idrar testi yaptım pozitif çıktı 🥰 bence bekle biraz daha
Elifeski22 _Melikee_ en iyisi bence 🥰 insan sabırsız oluyor anlıyorum sizi de 😅 ben kan testi vermiştim onu bile zor bekledim çok şükür 12 haftalık olduk şimdi 🥰
_Melikee_ Elifeski22 maşallah ya rabbim bana da sağlıklı bir gebelik nasip eder gecen ay düşük oldu doktor tekrardan düşünebilirsiniz dedi bide düşükten sonra daha kolay hamile kalinabiliyomus o yüzden birwz daha umutluyum inşallah vardir🥰🤗
_Melikee_ Silahimigetiraysel ayy inşallah bende öğrenirim bi yandan da erken yapmak istemiyorum ama öğrensem ona göre hareket ederim dikkat ederim falan
nermin08 _Melikee_ Ben canım adete 7 gün kala prodoctor erken gebelik testi yaptim pozitif cikti tam 3 haftalık olarak öğrendim.