yagmur0504 Selam güzel anneler. İki gün önce sezaryan doğum yaptım. Sanki sütüm az gibi bebeğim sürekli yaşanıyor. Sizlerin kullandığı ve tavsiye edebileceğiniz anne sütü arttırıcı ne kullanabilirim. Şimdeden çok teşekkür ederim. 🙏🤗
Tiiffany yagmur0504 tahinli yiyecekler tüket hemen etki ediyor. Tahinli helva veya tahin pekmez. Bulgur pilavi. Bol su ve uyku
Seymakocabey yagmur0504 bestlak sut arttirici damla kullanin bana dua ederdiniz benim kizim emerken diger gogsumden akardi sirilsiklam olurdu pijamam 🥰
Ezgikrkl yagmur0504 Sütle inciri rondadan geçirip içebilirsin birde alkolsüz maltana içecekleri çok etkili oluyor diyorlar ☺️
yagmur0504 Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun yarın tavsiye ettiklerinizi tek tek alıp deneyeceğim. Ezgikrkl Seymakocabey Tiiffany Derya034 BbabyMom 🙏🤗🥰
BbabyMom Solgar brewer vıtamın tablet aramel stiil tea çayı bol su uyku havuç dereotu bulgur pilavı hoşaf süt mısır hurma incir 💕