Esrarslan
[bilinmeyen] canım benim çok üzüldüm çok sevinmiştik rabbim sana sabır versin inş tez zamanda tekrar yüzün güler morelini yüksek tut 😔❣️
Fatmamdk
[bilinmeyen] Canım benimmm 😪
Gerçekten yeni gördüm ve inan ağlayarak yazıyorum ne denir bilmiyorum Rabbim sabrını versin inşallah canım benim 😞
İnşaaallah tez zaman da sağlıklı bi gebelik yaşarsın, bebek bekleyen her kadın yaşar sabah akşam dualarım hepimize 🙏🏻
Arjin
[bilinmeyen] Canım benim çok geçmiş olsun.hayırlısını nasip etsin rabbim🤲🏼Allahım en kısa zamanda sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah sana ve isteyen herkese🤲🏼
Roseyaman
Çok geçmiş olsun anlıyorum zor ama yıpratmayın kendinizi benimde 3 düşük 4. Kürtaj oldu şimdi hamikeyim çok şükür 5. Aydayım bendede pıhtılaşma çıktı hergün iğne vuruyorum sabret rabbim en doğru zamanda güldürür yüzünü