Pnarvrl merhabalar evde gunluk kolaylik olsun diye ana kucagi alacagiz yeni dogandan itibaren rahatlikla kullanabilecegimiz sekilde bakiyoruz. 4 momslar falan cok pahalı max 600. Kullanip memnun kalanlar oneride bulunabilir mi?
defneemom Pnarvrl valla bizde cok pahali bir sey almadik cunku tahminimce en fazla kullancaz 6 ay baby plusun bir modelini aldim 700 ya da 800dü
Momsy410 Pnarvrl ben babybjorn aldim yorumlari cok cok iyi. Ikinci el aldim bunlar zaten cok uzun sure kullanilmiyor bir de tamamen cikarilip yikaniyor zaten. Egee 2. El kullanmam diyorsan ben bakmadim ama forumda cok gordum muadilleri varmis
Bettuss_123 Pnarvrl otomatik model tercih et bence diğerleripek işini kolaylaştırmaz. 600 e sıfır otomatik bulabilir misin bilmiyorum ama dolapta 2. El kesin bulursun. 😊
Babyykmz Pnarvrl bu civilde ve e bebekte satilan otomatik bir tane ana kucagi var 2900 filan yaziyordu. Biz trendyoldan 1900 e aldik 2300 e cikardilar biz aldiktan sonra. MaRkasi elele bir kac melodi filan caliyor telefonu baglayip istedigin muzigide acabiliyorsun saga sola salliyor kademeli birde uzerinde sinekligi var o cok hosuma gitti. Biz cok begendik bayıldık. Bakalim bebegimizde dogunca sever insallah. Bir incelemenizi tavsiye ederm.
Zumzugukodummuzzingillatirim defneemom tamamen dönmeyi öğrendiğinde kullanamıyorsun aşkım kemerli de olsa içinden kurtuluyor dldldldldl
Momsy410 Pnarvrl 😳 dogrudur canim insanlar bi tuhaf 2. Eli bile pahaliya verme derdinde. Ben yurtdisindayim 40 euroya aldim
Sltntscl Simdi bende anakucagi bakiyorum civil ve babymoll uygulamasinda kanz destina oyuncakli ana kucagi 400 tl hatta babymall uygulamasini indirip ilk alisverise 450 tl ve uzeri alisverise 30 tl indirim oluyor ben yarin magazasina gidip bakip alacagim
Pnarvrl Sltntscl ben ilk bebegimde o tarz model kullandim memnundum ama ilk ay ozellikle sirt kismi cok cokuyo yani yenidogana gore sekil almiyo o yuzden daha ozenli bir model bakiyorum suan oburunu attim
nazlicankahya Baby plus otomatik olan çok rahat oğlumda elim ayağım olmuştu şimdi kız olucak Allah nasip ederse yine kullanıcam . Zaten 5-6 ay kullanabiliyosun sonra durmuyolar çok pahalı bişeye gerek yok
defneemom Momsy410 yurt dışında ikinci el kültürü düzgün kullanılıyor ama ülkemizde öyle değil. 2 sene önce 200e aldığı şeyi bu sene 1000tl olmuş diye 700e satmaya çalışıyorlar
Pnarvrl Momsy410 aynen oyle aldigin fiyata sat iste millet de firsatci kenarda duracagina uyguna satim demiyo
Momsy410 defneemom aynen parasini geri cikarmaya calisiyor insanlar gibi. Bir de burda charity shoplar var, bagis yapilan urunleri tekrar etiketleyip satiyolar. 2-3 euro bebek ceketleri vs 🤭