Elenor17 Bugün 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım.Yaklaşık 12-13 saatlik açlık sonrası şekerim 56 geldi. Sonrasında 50 gr şekerli su içtim 1 saat sonra 130 geldi.Bu değerler normal mi henüz dr gösteremedim bilgisi olan arkadaş var mı ?