bsra4213 Kızlar selam normalde folidoce olan folik asiti kullanıyorum doktor enfeksiyon ilacının yanında folbiol da yazmış ikisini birden kullanmalı mıyım sıkıntı olur mu sizce yoksa sadece birini mi kullanayım